úterý 9. dubna 2013

Já a Sephora :)

To je prostě láska na první zakoukání ! Jednoznačně pro mě nejlepší značka pečující, ale i dekorativní kosmetiky. Vždycky jsem kolem těchto obchodů jen okolo kroužila, ale já věděla proč! :D Protože jsem se bála té závislosti. Poprvé jsem výrobky od nich zkusila teprve nedávno a to před rokem. Sháněla jsem spoustu věcí a tak mě nalákala slečna před parfumerií, že mají akci 2+1. Ani jsem neplánovala si něco pořídit, jen omkrknout jaké produkty vůbec nabízejí. Jenže jsem vyšla s plnou taškou a prázdnou peněženkou :D. Ovšem nelituji a na nákupy se už pravidelně vracím a mám i pár svých TOP výrobků.


Úplně nejlepší je pro mě pudr v praktickém balení se zrcátkem a houbičkou. Vydrží mi na obličeji úplně celý den, krásně matuje a fixuje makeup, nedělá mapy a co je pro mě úplně to nejdůležitější, tak to, že mi neucpává póry a mě se po něm nedělají vyrážky! Je pravda, že mě stál 430 korun, ale vydrží mi vždy 4 měsíce! Nepoužívám ho totiž denně (o víkendu se skoro nelíčím) a když, tak jen na fixaci a zmatnění.

Další láskou je určitě hydratační krém, který mi nyní dochází a já se s ním vždy nerada loučím :D. Je na tom i něco pozitivního: půjdu zase nakupovat do Sephory :D. O krému se zmiňuji zde http://jeanninelook.blogspot.cz/2013/04/moje-pece-o-plet-aneb-trosku-recenze.html .

Zkoušela jsem i micelární vodu, ale upřímně to je jediný přípravek, který jsem koupila jen jednou, protože mě nijak nepřekvapil, ale zároveň ani neurazil a neublížil, což je v péči o moji problematickou pleť taky důležité. Kupovala jsem ji jako 350 ml balení s praktickou pumpičkou, což mi vyočích mě nepálila.


Jedničku s hvězdičkou dávám určitě tvářence. Nebudu lhát, když napíšu, že roky jsem hledala přesně takovou i takový odstín. Vzhledem k tomu, že moje pleť není dokonalá, tak nepoužívám různé bronzery, nebo rozjasňovače se třpytkami. Prostě se mi na mé lehce aknózní pleti nelíbí, když jí ještě více rozjasním a dle mě na problém ještě upozorním. Ale jsem asi jediná, která to tak má :D.Tahle tvářenka nemá výrazné třpytky, jako ty ostatní, dokonale mi vydží přes celý den a ani se nějak neotírá. Stála mě 230 korun tuším a mám ji 8 měsíců a opravdu nekecám, protože ji vážně používám každý den!

Dalším pomocníkem mi je duo peeling. Obsahuje dva peelingy. jeden hrubější a jemnější. Ten hrubější používám tak 1x za dva týdny, nebo pokud mám větší množství šupinek (což za tuhle dlouhou zimu bylo časo :/) a ten jemnější pokud jen chci lehce projasnit. Oba podle potřeby. Peelingů jsem zkoušela hodně, ale ani jeden mě nikdy nezbavil šupinek dokonale a některé mi dokonce pleť i podráždily. Už si nepamatuji kolik jsem za něj dávala, ale tipuji také něco kolo 300 korun. A mám ho taky 3/4 roku. Ovšem je pravda, že ho nepoužívám zrovna často :).

Je to ten jen výčet přípravků, které používám v péči o pleť. Příště bude následovat recenze na stíny a laky Sephora :)



A co vy a Sephora? Znáte? Nakupujete tam?

Žádné komentáře:

Okomentovat