pondělí 15. dubna 2013

Minulý týden :)

Poslední dobou mě těší víc a víc věcí. Třeba dnes počasí :). Jak málo stačí k tomu, aby  člověk hned všechno viděl líp.


Největší radost mám z kabelky, kterou jsem objevila v Takku a pak taky dneska jsem si k ní koupila boty, byla jsem ráda, že to je přesně ta barva ke kabelce:D. Na další fotce je náš kocour Kuba a musím říct, že to je jeden velky egoista. Slyší jen, když chce a pokud vidí jídlo :D. Jinak třeba taky nereaguje vůbec a nejradší prospí celý den! Pak taky moje narcistické ego, kdy jsem hned vyzkoušela nové náušnice, které se mimochodem taky hodí ke kabelce! A poslední je fotka mého obědu. Jsme poslední dobou "ujetá" na vajíčka. jedla bych je pořád. Na tvrdo, omelety, míchanice...Prostě pořád. Bohužel bych to ale asi měla omezit. Nějak jsem se za poslední měsíc vykašlala na cvičení a jídlo a cítím to na sobě a to mi vzhledem k oteplujícímu se počasí mi to moc nevyhovuje :(.

Žádné komentáře:

Okomentovat