neděle 7. dubna 2013

Vypotřebováno březen/ duben :)

 měsíc mi dojde nějaká ta kosmetická pomůcka. Nevím jak to máte vy, ale já mám vždy období, že mám všeho dostatek a někdy až nadbytek a nevím co zkoušet a použávat dřív a pak dojde k tomu, že najednou mi vše dochází a já zase nevím co nového si koupit a tak bloudím po drogériích, sledují ostatní blogy a recenze a jsem pak celkem bezradná :D. Nedávno mi došel Loreal Nutri Gloss. A to celá řada- šampon, rychlá maska a balzám. Dostala jsem je k Vánocům a popravdě jsem z nich nebyla nadšená, protože Loreal co se týče jako značky vlasové péče skoro nekupuji  ani nějak nevyhledávám. Je to možná tím, že mám dost nepoddajné, krepaté a suché vlasy a tudíž mi na ně málo co zabírá a já jsem ráda vždy, když najdu něco co je zkrotí. Takže používám věci převážně z kadeřnických obchodů. Ale mých top pět výrobků na vlasy někdy jindy :).
Nutri Gloss mě ale na druhou stranu docela potěšil. Neočekávala jsem od něj totiž moc :D. Je to vlasová péče, která obsahuje silikony a ty já již nějakou dobu odsuzuji, bohužel pro mé vlasy jsou někdy nezbytné, aby mé háro nebylo afro :(. Šampon pění opravdu hodně a stačí vážně jen množství lískové oříšku (za což dávám velké +) i na moje středně dlouhé vlasy ( mám je lehounce k lopatkám). Vlasy po něm byly hezky voňavé a lehké jak výrobce na obalu slibuje:). Co se týče rychlé masky, tak mám také jen pozitivní ohlasy a stačilo také menší množství. Vlasy jsem vážně měla lesklé (nebo jsem se nechala ovlivnit:D) a byli takové jemnější a jednodušší na úpravu, což já vážně oceňuji. Balzám byl pro mě na stejné úrovni jako maska a upřímně jsme mezi nimi velký rozdíl v účincích nenašla.
Všechny tři produkty spojuje krémovitá konzistence s malými třpytkami :). Za mě tak 7 bodů z 10. A to proto, že jsou tam již zmiňované silikony.

Dalším přípravkem je zase něco na vlasy. Na to jsem tak trochu úchyl. Vzhledem k tomu jaký typ vlasů mám, je to pochopitelné.  Je to maska Gestil Wonder. Většina z vás asi zná, ale občas ještě pořád zjišťuji, že zase až tak tenhle přípravek znamý není. Jedna se masku s krémovitou konzistencí bílé barvy a nevábné vůně. Já ji používám ca 4 roky a je to jediný přípravek, který si objednávám, nebo kupuji pořád dokola. Lze sehnat 250 ml balení za cca 150 korun, nebo 500 ml okolo 350 korun. Mně teda i to menší vydrží tak 3 měsíce bez problémů. Protože je to celkém hutné a při větším množství se může stát, že vlasy budou sice hezké  a hladké, ale více zplihlé, což u jemnějších typů vlasu může být spíše na škodu ( ovšem já se svým afrem to klidně uvítám :D). Lze ji používat buď jako masku, nebo jako 30 minutový zábal. Já zkoušela obojí a jsem spokojená. U mě 9/10 protože prostě nevoní, ale zase veliké + je, že neobsahuje silikony, takže vlasy neobalí a ty neztěžknou a člověk tak může používat i další přípravky aniž by vlasy byli přetížené. Mě dokonce pomohl s padáním vlasů po vysazení antikoncepce.

V sérii vlasových zázraků budu pokračovat. Můj další vypotřebovaný přípravek je bezoplachový balzám od značky Black s názvem Oil No Oil. Vlasy krásně hydratuje, ty mi pak méně krepatí, jsou poddajné a hlavně lehce rozčesatelné i bez mého Tangle Teezer, což je co říct! Balení 500 ml vyjde na 150 korun, což teda rozhodně beru :D. Ja ho kupuji buď ve specializovaném obchodě v Praze nebo je i běžně na netu. Vydrží mi opravdu dlouho a balení je praktické s pumpičkou.

Následně budu pět zase ódy na značku vlasové kosmetiky Black. Jedná se o masku, která mě stála nějakých 150 korun za 500 ml. Vlasy mi krásně vyživila, hydratovala… no prostě skvělá a vydržela mi cca 3-4 měsíce. Konzistenci měla sice o něco tekutější než zmiňovaný gestil a vůně taky nic moc, ale mn v péči o vlasy jde vážně spíš o účinky, než o obal a vůni. (číslo 4 na obrázku)

A následují opět další věci na vlasy. Moji oblíbenou značkou balzámů je Balea. Ten kdo se nějakou dobu o kosmetiku zajímá a zná síť drogerií DM, tak ví o čem je řeč. Je to levná značka kosmetiky, dobře dostupná a hlavně bych řekla celkem úměrná kvalita ceně. Asi nejlepším balzámem a šampónem jsou ty z fialové řady. Vlasy mi to uhladí, což je pro mě o5 důležité a zároveň vyživí. A ta cena tuším okolo 40 korun za kus? No neberte to!

Péči po umytí a ochranou před teplem u mě 100% vedou tekuté krystaly od značky Black (opět :D). Je to značka pro mě jako pro studentku cenově dostupná a dle mě dost fungující a kvalitní. Já používám modré tekuté krystaly, které mě vyjdou na nějakých 180 korun a vydří mi i půl roku. A to je opravdu používám skoro denně a před každým žehlením. Stačí maličko. Mají konzistenci oleje, ovšem vlasy nemastí spíš je obalí a chrání před vlhkem a vodou /i před chlórem, pokud chodíte plavat do bazénů!). Já je nanáším vždy před žehlením a pokud jdu třeba ven a vidím, že je vlhko. Na moje vlasy stačí 2x lískový oříšek a určitě nedoporučuji dávat ke kořínkům, pak si je totiž můžete umýt znovu. Tyto krystaly obsahují i výtažky s lněných semínek, které jak je již známo vlasy uhlazují a brání krepatosti. (číslo jedna na obrázku)

Posledními třemi výrobky po umytí je od Syoss sprej na ochranu před teplem (číslo 2 na obrázku), který moc nepoužívám, ale vypotřebovala jsem ho. Dávám ho před foukáním do mokrých vlasů, ale rozhodně si ho už nekoupím, ptž u mých krepatých vlasů to nemá žádný účinek. Já mám raději krémovitější a hutnější konzistence těchto přípravků, nebo spíše ty oleje. Dále bio koksový olej (číslo 5), který jsem spíše než na vlasy používala na záděry na rukou. Byl rozhodně dobrý na různé oděrky a sušší místa, ale na vlasech mi nadědal spíše neplechu, i když vím, že některé slečny na něj nedají dopustit. Mě se z vlasů špatně vymýval, lepil a žádné velké účinky jsem nepozorovala. Pro oba tyto výrobky dávám každému 5/10. Prostě pro někoho užitečné, ale pro mě ne.
Takovým top výrobkem od Baley je jejich olej. Ten používám někdy po umytí do vlasů, pokud je pak nemám v plánu žehlit a vlasy mám po něm voňavé a hezky hladké a nebo po vyžehlení, aby vlasy nepůsobily suše .  Navíc mě stál něco kolo 100 kč, což jde a mám ho už 3 měsíce. Za tuhle věcičku boduji 8/10. (číslo 1 na poslední fotce)



Žádné komentáře:

Okomentovat