středa 10. dubna 2013

Jarní přání :)














Konečně to venku začíná vypadat tak, jak by mělo :). Dokonce už i začínám věřit, že žádná zima a sníh se už nevrátí. Proto třídím šátník a opět jsem zjistila, že prostě nemám co na sebe!!! Chybí mi toho tolik a mám tak málo peněz :D. Ale přece jen něco si dopřeji :)





Hodinky jsou taková moje úchylka. Každý rok si koupím nové a čím jsem starší, tím více pokukuji po těch dražších. je to holt náročný koníček :D. Mám tady několik mých tajných snů, které bych chtěla mít.




Mým favoritem v hodinkáxh je značka Guess, Esprit, DKNY, Fossil a určitě Michael Kors! Ale ty si kopím až budu jednou milionářka! :D


Boty jsou moji další závislostí, jsme schopna mít ke každé kabelce minimálně čtvery páry a přitom nosit z nich pouze jeden nejoblíbenější :D. Pořád je kupuji, protože mám pocit, že jich mám málo. Oblíbila jsem si v poslední době zlatou barvu a líbí se mi i v kombinaci se stříbrnou. Nebo černá a zlatá. Ono i když se rozhlédnete po obchodech, stává se to módním trendem. Rockový styl, cvočky, bodce atd. :). Nikdy jsem se nenechávala unést nějakým módním trendem a vždy si koupila co se zrovna mně líbilo, ale tady se klidně pobláznit nechám :). Ty balerínky na obrázku jsem zahlédla tuším někde u vietnamců a mám plánu si něco podobného na jaro/léto koupit :).




Protože poslední dobou přicházím na chuť i podpatkům, tak tyhle jsou pro mě přece samozřejmostí :). Miluju klínek! Přijde mi hrozně pohodlný a líbí se mi. Ovšem znám i mnoho odpůrkyň a i odpůrců, co se jim nelíbí! Ale na ty kašlu! :D Tyhle jsem viděla myslím v Deichmannu a cena byla 599.-?





Conversky patří dle mě k typickým "must have". Já si oblíbila hodně teď černou barvu bot i kabelek. Cpž u mě bylo dříve docela netypické. Měla jsem spousty béžových, tmavě modrých a šedých kabelek a bot a těmi černými jsem opovrhovala. Prostě mi černá dřív přišla strašně fádní a teď bych se zbláznila, abych měla vše v téhoe barvě! Vždyť je přeci tak krásná, elegantní a hodí se ke všemu! :) Conversky mám už jedny a to zimní typ. Kontíčkové s jemným kožíškem a musím říct, že tuhle zimu jsem je pekně ošoupala a unosila :). tyhle jarní mám plná koupit asi na Aukru.cz a viděla jsem je tam za nějakých 800kč:).


Nejen u hodinech, ale hlavně u kabelek jsem fanoušek značky Guess. Ty kabelky jsou prostě skvělé! :). zatím jsme měla od této značky jednu a musím říct, že mi vydržela dlouho a nosila jsem ji skoro pořád a co si budeme říkat... v kamenných obchodech takovou kabelku sežene i třikrát dražší, než na aukru, nebo ebayi. tahle moje jarní láska na obrázku stojí na ebayi v přepočtu něco okolo 1500korun a já ji prostě budu mít ! Je z řady Guess Cisely a je velká asi 40*45 cm, což je pro mě nezbytná velikost! :D







Žádné komentáře:

Okomentovat