úterý 11. června 2013

ALVERDE máslo na vlasy! RECENZE


Další úlovek z mých nákupů v dm, je tohle máslo oo Alverde. Musím se přiznat, že tuhle značku používá spíš mamka, já jen občas. Nejvíce jsem se těšila právě na tohle "máslo na vlasy". Zní to divně, ale je to tak. Název je "regenerační máslo na vlasy". Dá se používat do suchých vlasů, ale i po umytí do vlhkých.
Postup je jednoduchý: Před umytím naneste máslo do vlasů, hlavně ke konečků a promasírujte do nich potřebné množství, které samozřejmě závisí na délce a hustotě vlasů :). A nechte působit jak dlouho potřebujete. Já to napatlám klidně i na 1-2 hodinky, nicméně na obalu výrobce uvádí 5-10 minut a pak klasicky umýt hlavu.
Do vlhkých vlasů se dává málo, protože to vlasy trošku tuží a geluje a taky samozřejmě mastí, i když výrobce uvádí, že ne.
Je to krabička o objemu 200ml a stále mě neco kolem 100,-. Mám to doma nco asi 3 měsíce a trhák se z toho pro mě nestal.
Konzistence je tuhá, vypadá to spíš jako krém na tělo, nebo obličej, i to tak voní! :D
Čekala jsem prostě více. Po umytí jsou vlasy sice více hladké, ale žádný zázrak se nekoná. Do vlhkých vlasů po umytí si to nedávám, mám nemilou zkušenost, kdy jsem párkrát neodhadla množství a mohla jsem is jít umýt hlavu znovu a taky to trošku tuží a geluje, jak jsem psala výše, takže vážně jen s opatrností. Určitě bych to po umytí nedoporučovala na vlasy jemné, bez objemu.
Máslo na vlasy

Konzistence

Na vlasech před umytím

3 komentáře:

  1. Ahoj, na vlasy mám zkušenosti s obyčejným kokosovým olejem - a mohu doporučit :) Není tak drahý jako profesionální výrobky a je čistě přírodní. Mým posledním objevem z nákupů v DMku jsou sprcháče Radox. Kamarádka, která žije v Anglii mi o nich říkala, protože tam jsou nejoblíbenější,a le já se k nim dostala až teď a rozhodně můžu doporučit :) Dokonce jsem je viděla už i někde na recenzi na blogu. Pokud máš ráda opravdu hodně voňavé a příjemné výrobky, tak je vyzkoušej. Moje nejoblíbenější příchuť je zázvor nebo milk and berries :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, kokosový olej jsem zkoušela. Měla jsem ten bio z DM, ale na vlasy mi proste neseděl. Ani před ani po umytí, šlo to z vlasů i špatně smýt. Plánuju velkou recenzi na sprcháče, od těch noname levných, jsou tam i Radox ;)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se zdá,že po kokosáku se i vlasy více přesušují

    OdpovědětVymazat