pondělí 10. června 2013

Řasenka Yves Rocher

Moji jedničkou mezi řasenkami je teď tato od Yves Rocher. nejsem zastánce dražších řasenek, ale tahle mě jako už dlouho žádná jiná, nezklamala. Ostatní mi nevydrží celý den, ty levné se při pocení obtiskávají a špatně se s nimi maluje. Tahle mi alespoň trochu dává pocit, že mám svě umělé řasy zpět :D.











Nejradší bych si ty umělé dala zpět, jenže to není možné. Neustálé doplňování bylo časově náročné, taky se mi kolikrát stalo, že mi vypadaly už i po 14 dnech (jsem takový lempl v péči o ně) a tak moje samotné, přírodní řasy dostávaly zabrat. Proto jsem se i z finačních důvodů rozhodla je dát dolů. Nemám je už cca půl roku a ty moje se ozdravily dobře.














Vám možná ten rozdíl patrný nepřijde, ale mě ano. Když se mi nechce líčit stíny, nebo alespoň linky, tak s namalovanými řasami mě uvidíte skoro pořád :).
















Kupovala jsem ji v akci za 250,- cca, bez slevových kupónků Vás vyjde na 370.- tuším. Já se pro ni tedy vrátím rozhodně znovu !

Žádné komentáře:

Okomentovat