pátek 7. června 2013

Balea tým :)!

Mezi moje nejčastěji navštěvované drogerie patří DM :). Jsem už hooodně let zvyklá na značku Balea a dá se řéct, že mám od nich vyzkoušené snad všechno :). Proto bych se chtěla podělit o další skoro vypotřebované pomocníky krásy :). Jedná se kondicionér s olejem pro suché a poškozené vlasy a jak jinak, než bez silikonů! Vlasy jsou lehce česatelné, hladké, vyživené a můžu ho srovnat i třeba s drogérkovou značkou L´oreal a jejich vlasovou péčí! Cena: 39.-
Dále jsem už několikrát zkoušela různépytlíčky na jednorázové použití s maskami či kondicionéry. Momentálně jeden s mangem, který je zase bez silikonů, úžasně vlasy provoní a uhladí a dodá jim hydrataci. Stál mě 23.- a jsme si jistá, že se pro něj vrátím. Nehcala jsem ho na vlasech pět minut a myslím, že kdo by měl čsu ještě více, nebylo by to na škodu ! :)
Poslední výrobek od této značky je pleťová voda pro aknózní pleť. Bohužel ani mě se tento problém nevyhnul a minimálně jednou do měsíce mám týden, kdy skoro nevylézám z bytu :(. Ano, tak šílené to je... jendou až možná dostanu dovahu, tak se "podělím" o foto.

Tahle pleťová voda s obsahem kyseliny salicylové a zinku je pro mě zatím ta jedna z nej z drogérek. Stála mě 50,-! vydrží mi tak měsíc i více ( dělíme se o ni s přítelem! :D) a kráe si kupovala od Miracleanu. Tato značka je známá zinkem ve svých výrobcích, tedy co se týče alespoň té péče o problematickou pleť. A jedna pleťová voda mi vydžela tak měsíc-dva, ovšem cena byla okolo 200.- a musela jsem si ji objednávat u nás jen v jedné lékárně a často ji neměli. Takže byli rpoblémy s tím, že jsem byla často be zní, protože cesta do města nebyla a nebo, když ano, tak nebyla na skladě pleťová voda.

Žádné komentáře:

Okomentovat