neděle 9. června 2013

Recenze štětců z "drogérek"

Poslední dobou jsem nešťastná a uvažuji nad tím, že si už vážně musím koupit kvalitní stětce. PO těch, které vlastím, mi často zůstane více tvářenky, nebo stínu na štětci, než tam kde by pigment měl být :(. Nebo taky mám na tváři štětinky ze štětců...

Ovšem dají se najít docela kvalitní štětce i v běžn dostupných obchodech. Možná se některá potýkáte s podobným problémem :).

Začnu těmi nejlepšími! Jedná se o štětec na makeup a na tvářenku. Lepší dva jsem neměla tu čest použít. Doopravdy! Jedná se o výrobky firmy Yves Rocher. Nepozoruji u nich pelichání. Krásně nanáši tvářenku i makeup a hlavně jsou dostatečně plné a husté! Mám je něco přes rok a nestěžuji si. Nepamatuji si cenu úplně přesně, ale každý stál okolo 250,-. Což si myslím, vzhledem ke kvalitě, jde!












Přichází na řadu štětce od firmy e.l.f. Nejvíce používám malý kabuki na tvář, s tím nemám žádný problém a nanáším s ním pudr. Je dobře hustý a nepelichá. Jsem ním spokojená. Cena tuší 99,-.
Pak jsem také nadšená ze štětců na oční stíny (první dva zleva). Musím říct, že jsou vážně docela kvalitní a neulpívá na nich o moc víc stínů, než je potřeba. Každý z  nich stál cca 39.-.
Třatí zleva je na smoke eyes. Ten se přiznám tolik nepoužívám, ale dobře mi rozmazává černou tužku a stínuje se s ním bez problémů.
Mým denním pomocníkem je štěteček na korektor! Je to moje láska. Vždycky jsem si patlala korektor štětečky do uší (určitě je známe, takové ty vatové tyčinky) a přišlo mi to hrozně široké, takže pokud jsme potřebovala zamaskovat jen opravdu malinkatý kousek, byl problém, měla jsem to upatlané všude kolem, jen ne tam kde to bylo potřeba. Tohle je ale skvělá věc. Nanesu kolik potřebuju a zamaskutu to tam, kde přesně chci. Každý týden ho vyčistím a je to! Cena 39,-.
Největší katastrofou je ten poslední štětec od e.l.f. To musím říct, že je šílenost. On nejen pelichá už i na první pohled, on nenanese skoro žádný bronzer ani tvářenku! Máte na tváři více štětinek, než líčidla. Nutno ale podotknout, že za 39,- jsem od štětce na tvářenku ani zázrak chtít nemohla :D :).


A jako poslední jsou na řadě dva štětečky od essence, koupené v Rosmannu. Cena byla okolo 50 kč, tuším. Kupovala jsem je asi tak půl roku dozadu. Musím říct, že si na ěn ani nemůžu stěžovat, plní svůj účel vzhledem k ceně naprosto akorát. Tím šírším nanáším stíny na celé víčko a tím uzoučkým stínuju tmavší odstínu u vnějšího koutku oka.

Žádné komentáře:

Okomentovat