čtvrtek 6. června 2013

Swiss O´Par KOKOS

Jak jsem minulý týden slíbila, tak také plním. Mezi moje nynější šampóny a péči o vlasy řadím právě i tyto dva produkty. Začala jsem se před časem zabývat silikony ve vlasových produktech, protože si vlasy žehlím tak 2x do týdne, mám melíry, tak se taky snažím jim to vynahrazovat :). Šampóny by se měly střídat, aby si vlasy nezvykly na účinné látky a nebyly zatěžované. Silikony ve vlasových produktech způsobují totiž zplihnutí vlasů a jejich mastnotu. Obalí vlas a už k němu nemůže proniknout žádná výživná látka, byť by byla sebelepší. Ty silikony se na vlas nabalují a nabalují a pak se vlasy i více lámou, protože jsou zatížené a tudíž vám přijde, že ani nerostou. Je tedy dobré používat alepsoň šampón bez silikonů, aby ta následná péče nebyla k ničemu. I když to nemusí být tak úplně prava. Záleží totiž jaký druh silikonu máte právě vy v tom vašem přípravku. Můžete mít "pouze" ty co se vymývají při každém umytí, pak ty co se drží déle, ale pak taky co se nevymyjí a odrůstají a z vlasů je dostanou už jen nůžky.
Ten to šampón jsme sehnala v Rosmannu. Oba dva produkty stály každý 69 korun tuším. Co musím vyzdvihnout určitě je hustá konzistence, krásně se nanáši a stačí málo a pění, i kondicionéru stačí málo a t vůně, ta se mi ve vlasech drží vždy i celý den! Po umytí mám vlasy jemné, voňavé a takové křupavé :D. šampón vždycky nechám půsbit tak dvě minutky a kondicionér i déle, aby se to hezky do vlasů vsáklo a ta vůně se pak ještě zintenzivní :). Jinak mám v plánu si od této značky koupit další šampón s kondicionérem a to Arganový olej, to jsem zase iděl v DMku :).

Žádné komentáře:

Okomentovat