pátek 14. června 2013

Já, zkouškové a jídlo!

Snídaně, jogurt s musli a banánem a jablečný džus

babička a její domácí medovník
Jak už to bývá, konec roku je pro mě už pár let spojeno se zkouškami! Beru to už jako samozřejmost. Ovšem moje nervy si ještě nezvykly a tak je mám vždycky od května do konce června pěkně našponované. Což se odráží na mé náladě, ale hlavně jídle a tudíž i postavě. Nepatřím mezi ty, které nejedí pokud mají stres. Já jím, přímo žeru. A tak prostě i ty tři kila za to zkouškové přiberu. Nezdá se to moc, ale je to vidět a ještě ke všemu nepatřím mezi ty nejštíhleší, vše je vidět. Jak málo mi pak stačí ke špatné náladě! Pokud to tak taky máte, tak nezoufejte, jedeme spolu na jedné lodi a založíme spolek přežíreček obecných! :D. Jen na ukázku, co tak asi spořádám, to jsou je chuťovky:).


Potěšení pro mé jahodové smysly!


Taková malá odpolední svačinka :D
















Žádné komentáře:

Okomentovat