čtvrtek 3. října 2013

30 denní výzva

Nejsem tu vůbec často a nepovažuji se za blogerku, protože jsem tady opravdu málo. Nepíšu pravidelně články, nejsem autorkou častých recenzí. Píšu jen tehdy pokud mám chuť a hlavně čas a toho je opravdu málo. I když na to se vymlouvat nebudu, protože myslím, že napsat článek nestojí moc času.
Rozhodla jsem se zhubnout. ne nějaká radikální proměna,ale prostě se jen cítit dobře. A protože mám přesně za měsíc narozeniny, tak je to idealní čas, darovat si lepší sebevědomí se kterým mám občas problém :D. Nebudu doržovat přísné diety, nepřestanu jíst sacharidy, jen začnu jíst racionálně. Protože mám dny, kdy do sebe cpu jen pečivo a pak dny, kdy se stravuji dobře. Prostě záleží na mé na náladě a času a je to pak vidět na všem pokud se na sebe kašlu. Na pleti, náladě, přístupu k určitým věcem a mohla bych pokračovat.
Každý den bych sem chtěla postnout fotky nějakého jídla. Abyste viděli, že fakt nedržím hladovku a žádnou přísnou dietu. Myslím si, že by mě to taky mohlo i motivovat k tomu, abych to fakt dodržovala. Uvidíme...
Pro dnešek přidávám plán podle kterého bych se chtěla řídit...P.S. dnešní cvíčo má  za sebou :).




Budu přidávat postupně i nějaké fotky. Začnu břichem protože si myslím, že je to ta nejhorší partie, na které je u mě vše vidět.
Samozřejmě, že bych chtěla mít bříško jako slečna níže (upřímně jí závidím a obdivuju :)). Ale budu nejšťastnější na světě pokud se mi při mé váze podaří dát dolu pet kilo. Víc nějak nutně nepotřebuju.

A jak jste na tom s posilováním a postavou vy? Zkoušely jste, dámy, 30 denní výzvu? :)


Žádné komentáře:

Okomentovat