pátek 4. října 2013

2. den- 30 denní výzva

Rozhodla jsem se, že k tomu posilování ještě přidám ještě nějakou fyzičtější aktivitu. protože jsem ten typ, co se musí pořádně zapotit a popadat dech, abych věřila, že se sebou něco dělám. Takže takové ty sporty typu power yoga, yoga, gymnastika (ano zkusila jsem je) mi nic neříkají. Dřív jsme dělala i závodně judo. To byl trénink. Takovou rozcvičku jsem si nedávno zkusila se svým bývalým trenérem a upřímně řeknu, že to co jsem dřív zvládala levou zadní, jsem teď nedávala ania na 50%. Sice je to dva roky, co jsem se na sport úplně vykašlala, překvapilo mě to, že jsem dřív zvládala mnohem víc. Až tohle budete číst budu mít za sebou už i dnešní dávku posilování:). A musím říct, že se na to těším, hlavně na to, jestli to vůbec k něčemu je :D.


 Včerejší večeře :)



Tohle jsem našla na netu a myslím si, že to by mohlo být reálné. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat