čtvrtek 10. října 2013

Moje nové hobby :)

Dneska je upršený a šedivý den. Od rána jsem byla na nohou a lítala po škole a po městě a po knihovnách. Takže jsem úplně vyřízená. Denně píšu několik hodin v kuse bakalářku a mám toho dost. Večer nemůžu spát, protože pořád přemýšlím, že mi zbývá ještě dvacet stran a už mám jen tři týdny, ani ne!!! Takže mě i díky počasí přepadá trošičku splín...

Ale našla jsem nové hobby u kterého dokážu strávit celý den. Protože jsem maniak na bižuterii a různé doplňky, tak jsem si vše začala vyrábět sama. Někdy se mi protočí panenky, když vidím co nechtějí v obchodech za kousíček vlasce, korálku a mašle... Neuvěřitelné. Přitom výrobní je cena je ani ne poloviční. A navíc většinou to třeba ani není úplně podle mé představy a liší se trošičku třeba barevný odstín, nebo barva kovového doplňku.

Chtěla jsem se jen pochlubit pár kousky a říct, že kdybyste měli zájem, klidně pomůžu a vyrobím. Cena se pohybuje okolo 80 kč za kus. Jsou i nižší i vyšší. Záleží na materiálu jaký si vyberete. Vyrábím ze stříbrných komponentů, ale i z mosazných a zlatých.












2 komentáře: