neděle 13. října 2013

Brazil keratin a Balea

Den se dnem se sešel a já už mám zase pár nových věcí ve skřínce. Jsem tak trochu maniak na přípravky na vlasy. Protože si vlasy už tak pět let pravidelně žehlím, musím se o ně o to víc starat. Moje vlasy patří do skupinky nepoddajných afro hár :D. Jsou suché, těžko rozčesatelné a příšerně krepatí. Jen málo se mi podaří vytvořit účes, kdy vlasy drží víc jak pár hodin zcela hladké. A to mě to stojí hodně velké úsílí. Dříve jsem se zmínila, že na ochranu před teplem používám zásadně modré tekuté krystaly od značky Black. To se nezměnilo. I takovou stálicí je maska Gestil Wonder.
Ale pro mě novinkou je určitě sprej od Brazil Keratin. Tento sprej je bez silikonů a na bázi keratinu. Stačí nastříkat do vlhkých vlasů, vyfoukat a zažehlit. Musí říct, že to je to nejlepší, co jsem kdy použila. Vlasy jsou krásně hladké, rovné, hydratované. Nemám žádné konce vlasů, jako štětku. Prostě drží tvar, o hooodně méně krepatí a navíc vydrží to celé dva dny do dalšího umytí. Pro mě 150

ml za cca 300,- je dobrá investice. Je to klasická vodička v rozprašovači a nijak to vlasy nelepí, nemastí.








Pak jsme vyzkoušela další přípravky Dmka. Konkrétně řadu Balea. Mám vyzkoušenou spoustu šampónu a kondicionérů, takže jsem sáhla i po této vychytávce. Cena je kolem 80,- za jedno balení.
Hnědý přípravek je na vlasy poškozené a má je zjemnit a vyživit. A fialový je proti krepatění, na poddajnost a uhlazení. Ovšem mezi těmito přípravky nevidím veliký rozdíl. Na vlasy to žádný zázrak není. Ale používám je po žehlení jako konečnou péči do konečků. Navíc díky malému a praktickému balení s pumpičkou se hodí do kabelky. Já je tahám s sebou a používám, když mám rozčepýřené vlasy.

2 komentáře:

  1. Jůůů, něco od Brazil Keratin asi taky musím vyzkoušet, ikdyž vlasy mám úplně rovné :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď zkouším ještě olejíček od nich :). Mám po tom vlasy strašně lesklé a takové silné :)

    OdpovědětVymazat