úterý 15. října 2013

Šampon a kondicionér s panthenolem z lékárny

Dnešek se bude týkat kondicionéru a šampónu s léčivou látkou panthenol. Jak je již známo, tak takhle látka upokojuje, vyživuje. Já jsem si tyto dvě věci koupila čistě ze zvědavosti a taky v období mánie po nesilikonové vlasové péči (což jak jsme zjistila, bylo stejné jako ta běžná, kterou jsem používala dřív :D).
Každý jeden jsem koupila v internetové lékárně a cena za kus byla okolo 69,-. V popisu bylo napsáno, že napomáhá rozčesání, podporuje růst vlasů, chrání pokožku hlavy, vyživuje a je proti padání vlasů. Musí říct, že není parfémovaný, což mě vůbec nevadí.
Šampón pění tak akorát a stačí ho klasické množství. Vlasy po něm tak hezky chroupou na dotek :D.
Kondicionér mě docela potěšil. Vlasy jsem měla hladké, vyživené a po dlouhé době mě nesvědila hlava po umytí. (Ne, nemám vši ani blechy, jen mám asi citlivější pokožku na hlavě :D)
Takže poměr cena a vlastnosti dávám za 1- :)

Žádné komentáře:

Okomentovat