pondělí 14. října 2013

Levné kosmetické úlovky

Za poslední měsíc jsme objevila pár výborných přípravků v péči o pleť. Došla mi totiž celá řada od Sephory a tak jsem se rozhodla koupit něco o dost levnějšího.
Jedná se o micelární vodu z Carrefouru. Co mám info já, tak v Čr tento obchodní dům už nenajdete, ovšem já jsem byla na Slovensku a tam ji objevila. Balení je 500ml a cena byla 2,59 eur. Což je krásná cena za tak velký objem. Měla jsem předtím dvě balení Mixy micelárky a tu doporučuji také všem. Nelišila se kromě ceny od té Sephorácké snad ničím.
Tahle voda z Carrefouru mi taky krásně odlíčí oči, odlíčí mi perfektně i make- up. Používám ji někdy před samotným čištěním, nebo jen na dočištění pleti. Nepálí a pleť nijak viditelně od těch ostatních nestahuje. Takže ji hodnotím 1!
Co se týče peelingu, který mi taky došel, tak jsem vyrazila do Rossmanu. Musím říct, že za poslední dobu tam chodím častěji, než do DM.
Peeling stál 40,- a ničím mě nepotěšil ale ani neurazí. Je                                                               na mě trošku více parfémovaný, ale účel splnil :)
Moji jedničkou mezi krémy je jednoznačně krém od Mixy s 6% glycerinu. jediný moji pleť sjednotil. Mastné místa se nelesknou a ty děsivé suché jsou krásně hladké a hydratované. Musím říct, že se vyplatí.
Cena byla tuším okolo 130.- v DM a mám ho dva měsíce a používám ho denně, někdy i na noc.
Ale nebyla bych to já, kdybych nevyzkoušela i tak další krémy. Protože se mi teď na podzim stává častěji, že mám šupinatá místečka na tvářích, tak jsme si pořídila menší a levný krém do kabelky. Make-up totiž nepoužívám každý den, takže se máznout můžu v podstatě kdykoli. tenhle krém je z DM a samozřejmě z řady Balea. Je to krém který mám mít hydratační účinky a obsahuje Ureu. Ovšem když ho srovnám s Mixou, tak je o hodně mastnější, dělá lesklý obličej a takový film. Ale na ta suchá místa je skvělý. Používám ho hlavně po peelingu. Stál 40,-


 Složení peelingu
Složení micelární vody

Žádné komentáře:

Okomentovat