čtvrtek 17. října 2013

Evelin Cosmetics gel- aknózní pleť

Na tuhle řadu jsem přišla čistě náhodou brouzdáním po internetové lékárně. Protože mi nejčastějí dochází právě odličovač a něco na čištění pleti, pátrám po něčem skoro každý měsíc...

Značku Evelin Beauty jsem viděla myslím ve Schleckeru. Měli tam hezká mýdla, voňavé krémy a za normální ceny...
Tohle balení je docela praktické díky pumpičce.Obsahuje zinek, kyselinu salycilovou a extrakt z heřmánku- což má mít za následek uklidnění pleti. A protože jsme věčný nípal, který tu černou tečku prostě musí vymáčknout a bohužel i často rozškrábat :(, tak mě to zaujalo. Protože jsem dlouho používala řadu se zinkem od Miracleanu, tak jsem zkusila i tohle...

Voní jemně po mentolu, což mi je příjemné a má modrou barvu. Stačí malinko a docela dost pění, takže není potřeba velké množství. Moje červené flíčky mi po něm trošku zesvětlí. Ale jelikož mám sice pleť problematickou-ale ne moc mastnou, tak mě trošku vysušuje, což se mi hodí většinou, když mám větší výskyt pupínků.

Vzhleddem k tomu, že můžu srovnat i s jinými podobnými, tak bych ho hodnotila o něco výše, než Miraclean a davám za 2! Za cenu 100,- vydrží dlouho /gel mám měsíc a půl a mám slabou půlku/ a nijak neurazí! :)

Jnak bych ráda vyzkoušela i ple´t. vodu z této řady, bohužel nemohu najít !

Žádné komentáře:

Okomentovat