neděle 20. října 2013

Novinky v moji kosmetice

Zdraví a přeju hezkou neděli. I když u nás to nevypadá venku moc vábně, tak bohuželbude i hůř :D
Zase jsem byla v Rossmanu a v Sephoře... Už tam asi nemůžu ani zajít, protože vždy si něco odnesu.

Teď to je řasenka od MissSporty. Dlouho jsme neměla levnou řasenku a zajímalo mě jestli je to fakt znát.. Bohužel, alespoň u mě ano...Dříve jsem používala od Yves Rocher a ta dělala řasy skoro jako umělé....(teda já si to myslím :D). Cenově to nebyla až tak vysoká částka, nějak- okolo 400,-... Tahle mě stála 80,-... Jde to, ale přijde mi že nevydrží a řasy nejsou vůbec výrazné co se objemu týče...

                                                                      umělohmotný kartáček...

Pak jsem objevila korektor, od Essence. Má dva odstíny. Oba se mi hodíjak samotné, a nebo je i míchám. Má krémovou konzistenci a myslím, že kryje velmi dobře. Cena byla okolo 70,-.
A nemůžu si odpustit stíny v tužce od Sephory... Protože jsem si oblíbila vínovou barvu a sháním i různé doplňky a oblečení... Tak jsem sáhla právě po tomhle odstínu...Miluju ho. Neuvěřitelně dobře drží, kryje, neslévá se a je prostě skvělá... Cena byla kolem 280,- :)

A další vínová vychytávka jsou stíny od MissSporty... Ještě jsem je neměla déle jak tři hodinky, ale líbí se mi :). Kupovala jsem je tuším za 40 ,-.

Žádné komentáře:

Okomentovat