středa 16. října 2013

Novinky září/ říjen





S každým novým ročním období mám pocit, že nemám co na sebe a je zcela jedno jestli jsem si to minulý rok říkala taky a nakupovala do zásoby. Prostě mám pocit, že bez něčeho nového jsem out ! :D Máte to taky tak?

Ale musím říct, že asi dospívám, dřív jsem nakupovala docela bez rozmyslu a když jsšm pak přišla domů, zjistila jsem, že daný kousek můžu vzít tak jednou, ptž se mi to hodí vyloženě jen k jedné věci, nebo outfitu. Teď zase dlouho stojím u stojanů, v kabinkách čučím a přemýšlím a kalkuluju k čemu všemu a jestli to vlastně vůbec potřebuju :D. Možná je to i tím, že si to vše platím sama :D...

Moji asi nejoblíbenější věci je tahle koženková bundička. Není to taková ta úplně klasická, kterou na ulicích běžně vídám. Moc se mi líbí její střih, Pravda, není zrovna teplá, ale dá se vzít ještě někdy přes den :).
















Miluju jí!



Dalším takový kouskem, který můžu kombinovat na různé události je svetr s flitry. Pravda, po dlouhé době jedna z mála tmavě modrých věcí v mém šatníku. Nevím proč jsem tuhle barvu odstrčila :). Má takovou krásnou aplikaci s řetízkem na ramenou. Líbí se mi proto, že je velmi jednoduchý, dá se nosit samotný, nebo ještě pod to tílko, oboje vypadá moc hezky.
Pravda, koupila jsem ho u Vietnamců, ale nestydím se za to :D


Další jsou boty. V takové velbloudí barvě... :D. Dřív jsem jí neměla ráda, protože jí má každý...ale i já jsem se podvolila, protože se mi hodí ke kabelce a už mě nebavilo mít jen černé boty :)


Poslední v řadě je džinová košile z CA. Dlouho jsme hledala nějakou v tmavší barvě a s nějakým malým vzorem a tuhle jsme objevila náhodou v Palladiu, takže za 250 .-... NO nekupte to!!! :D
Mám v plánu koupit ještě jednu nebo dvě. Měli ji tam ještě ve světlé barvě a pak taková šedočerná. Myslím, že je to skvělý kousek. Dá se vzít samotná, nebo jen jako přehoz na tričko, nebo ji nosím pod svetr... Někdy třeba vyfotím...




Žádné komentáře:

Okomentovat