pondělí 21. října 2013

Mé podzimní večery...

Podzim má svým způsobem ráda... Mám narozeniny!!! :D Ne...
Tenhle rok mi přijde zatím docela teplo. Co nemám ráda já a ani mé vlasy je to ranní vlhko, mlhy, mrholení... Člověk si může vzít kapuci a vypadá jak vagabund, nebo se cítím blbě s deštníkem, když jen malinko mrholí... Nikdo deštník nemá, jen já... Těžko budu někomu vysvětlovat, že moje vlasy to prostě nezvládají!













Uvařím si do velké konvice čaj, zapálím svíčky... Dám nohy nahoru a píšu... Pokud mám čas nazbyt, tak se naložím do horké vany s pěnou!


Protože jsme v poslední fázi bakalářky, tak moje večery jsou skoro stejné... Buď doučuji jednu slečnu, nebo píšu práci... Nic valného, já vím...



Jo, bordel v knížkách..aneb, když nestíhám dopsat bakalářku :/


Anebo.... Si krášlím svoji zeď v pokoji :D

Jak to máte vy? :)

1 komentář:

  1. mas krasnu stenu, ta zlta je uzasna!

    Pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH,75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat